woensdag 19 maart 2014

Deken Thomas Trein

Ondertussen aan een iets groter project bezig... een pixel deken van "thomas de trein"... het word een cadeau voor mijn neefje (zoontje van zus) zijn communie.


Het patroon van dit prachtige deken kan je vinden bij bestanden op "Karen's amigurumi creaties" een groep op facebook.
 Dit is het telpatroon wat ik gebruikt heb.
 
 
Dit gaat het eindresultaat worden... ik heb een ander soort garen gebruikt...
Deze foto is een foto van Karen haar deken...!!!
 
Het resultaat van mijn "THOMAS " deken, post ik later wel eens... moet eerst af zijn hé... lol
Ik heb nog tijd tot begin mei, om hem af te krijgen... moet zeker lukken...!!!
 
 
 
Verder heb ik tussen door nog enkele waxine lichtjes omhaakt...
 

Was weer superleuk om te haken... en ze zien er mooi uit, als de waxine lichtjes branden.

 

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop die mooie Thomas de trein ook te gaan maken, voor mijn kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, als je dit gaat haken, doe je dan de tekening haken op rechtse kant en achterkant of alleen de voorkant?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op voor en achterkant gehaakt... heen- en weer gaande toeren

    BeantwoordenVerwijderen