maandag 18 augustus 2014

Gehaakte wagenspanner

Begin augustus enkele dagen gaan logeren bij Berna op de camping in Herpen... Ik heb daar super dagen beleefd, en mijn zoontje Thibo ook.
Lekker relaxen, en af en toe ook een beetje gehaakt...!!!
Bedankt Berna, voor die super leuke dagen bij jou... ik heb daar zo van genoten.! :-) :-) :-)
 
 
 Ik had op de camping enkel de katoen bij, de gehaakte onderdelen, heb ik tijdens mijn verblijf gemaakt... in elkaar zetten is thuis gedaan.
Nu eindelijk klaar om jullie het resultaat te showen...  het is super mooi geworden...!

In het middelste uiltje... daar heb ik een rammel kraal in gedaan... wat een heerlijk geluidje.
Missie geslaagd, ik ben tevreden over het resultaat.  :-)
 
Het patroon (kooppatroon) kan je hier vinden.
 
Berna vond dit zo schattige uiltjes...  ik heb er ook ééntje voor haar gemaakt... ze heeft zelf de kleuren uitgekozen. Het uiltje voor Berna, is een hanger geworden (zelfde patroontje).
Alleen heeft dit uiltje geborduurde oogjes gekregen.
 

 Het was toppie bij jou op de camping Berna... Bedankt...!!!


3 opmerkingen:

  1. Ow kijk nou toch... wat heb je dit mooi gemaakt!!
    De uiltjes zijn schitterend en de kleuren lekker vrolijk.
    Heb ook even op je blog rondgesnuffeld, zo veel moois!
    Ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, Leuk er weer een nieuwe volger bij... ben meteen ook naar jou leuke blog gaan zien...

      Grtz Sonja

      Verwijderen
  2. Mooi uiltje schat!!! En ik heb het muziekje gekozen haha!!!
    En de rammelaar uiltjes zijn assortie.
    Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen